homeDNA is onderdeel van ECI Software Solutions
Sluiten
Nieuws en updates Enthousiaste Supportmedewerker gezocht!

Enthousiaste Supportmedewerker gezocht!

05 mei 2022

Word jij de nieuwe stem van onze organisatie? Als Supportmedewerker ben je een spontane, correcte en daadkrachtige gesprekspartner die de gebruikers van ons systeem op een vriendelijke manier te woord staat.

Wij zijn:
HomeDNA ontwikkelt en beheert efficiënte en gebruiksvriendelijke online software en apps voor nieuwbouw- en renovatieprojecten. Wij zijn een business-to-business bedrijf en helpen organisaties en hun mensen slimmer, eenvoudiger en plezieriger te werken met een uniek en compleet pakket vanaf planvorming tot en met de garantiefase.

Wat ga je doen?
In de rol van supportmedewerker ben je de stem en soms ook het gezicht voor homeDNA. Wegens ons groeiende klantenbestand zijn wij op zoek naar een collega die fulltime beschikbaar is. In deze functie word je, na een inwerkperiode, waarbij je het systeem leert kennen, onderdeel van ons Supportteam. Taken die tot deze functie behoren zijn; het voeren van diverse gesprekken. Dit kan variëren van het beantwoorden van een korte vraag tot een inhoudelijke vraag waarbij je de klant begeleidt door het systeem. Als supportmedewerker is het belangrijk dat je zowel goed kunt luisteren als uitleggen en dat je in staat bent je in te leven in de werksituatie van de klant. In deze functie concentreer jij je voornamelijk op klantcontact per telefoon en mail maar komen er ook organisatorische of secretariële werkzaamheden voorbij. Na verloop van tijd word je ook betrokken bij het uitwerken van nieuwe functies voor het systeem en het testen van functies die doorgevoerd zijn door de ontwikkelaars.

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Aannemen en voeren van telefoongesprekken met klanten;
  • Zelfstandig verzorgen van correspondentie en documentatie;
  • Het ondersteunen bij de invoer van projectgegevens voor nieuwe klanten;
  • (Op termijn) meedenken over innovaties en uitwerken van nieuwe functionaliteiten ter verbetering van het systeem.


Wij vragen:

Iemand die het vooral leuk vindt om klanten te woord te staan en verder te helpen! Daarnaast beschik je over:

  • MBO werk- en denkniveau (niveau 4);
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Spontaan, stressbestendig en behulpzaam;
  • Klantgericht en probleemoplossend.

Wij vinden een proactieve en leergierige houding belangrijker dan veel werkervaring. Heb je de juiste wil, toon je inzet en ben je een teamplayer? Dan bieden wij een werkomgeving waarin je jezelf kunt ontplooien en wij je talenten de kans geven.

Wat kan homeDNA jou bieden?

  • Een leuke baan binnen een jong en gedreven team met als doel een langdurige en plezierige samenwerking;
  • Een inspirerende omgeving waarin iedereen aan bod komt. Wij werken hard, maar er wordt ook veel gelachen;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Wij zijn gevestigd op een steenworp afstand van station Rotterdam-Alexander en het Alexandrium, met uitzicht over de skyline van Rotterdam.


Meer informatie of direct solliciteren?
Zie jij jezelf als dé aanvulling op ons team en kun je niet wachten om aan de slag te gaan? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar vacature@treetop.nl Wil je meer informatie over deze vacature? Bel of mail gerust. Wij kunnen niet wachten om kennis met je te maken.

Acquisitie door derden wordt niet op prijs gesteld.

Contact

ECI | HomeDNA
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
Telefoon: 0318-548648
E-mail: info@homedna.nl

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.