Hoe zorg je dat processen slimmer verlopen, van nieuwbouw tot service & onderhoud? En hoe verhoog je tegelijkertijd de klanttevredenheid?
In dit webinar vertelt Vivian de Zwart, Klantbelevingscoördinator bij Stebru hoe zij de afgelopen jaren hun werkwijze enorm hebben verbeterd. Waar vroeger losse servicebonnen, versnipperde communicatie en foutgevoelige processen voor frustratie zorgden, werkt Stebru nu digitaal en centraal van het verkooptraject tot de servicefase.
Tijdens dit webinar ontdek je:
Hoe Stebru de stap maakte van losse modules naar een compleet digitaal platform
Welke procesveranderingen het meeste impact hebben gehad
Hoe de koppeling met Focus Feedback helpt om klanttevredenheid meetbaar te verbeteren
Hoe de module Service & Onderhoud werkt in de praktijk, met een vakman die zijn digitale werkbon afrondt op locatie
Dit webinar is interessant voor projectontwikkelaars, aannemers en bouwbedrijven die klantcommunicatie en service naar een hoger niveau willen tillen.
Praktische info
Dinsdag 23 september 2025
10:00 – 11:00 uur
Gratis online deelname
Presentatie:
Eileen van Zeijl – Product manager
Vivian de Zwart – Softwareoptimalisatie specialist en Klantbelevingscoordinator
Dit webinar is interessant voor projectontwikkelaars, aannemers en bouwbedrijven die klantcommunicatie en service naar een hoger niveau willen tillen. Meld je aan via dit formulier: