homeDNA is onderdeel van Treetop
Sluiten
Download Whitepaper stroomlijnen servicemeldingen
Wanneer klanten definitief een woning gekocht of gehuurd hebben, blijft het uiteraard belangrijk om aandacht te hebben voor hun ervaring en de processen die deze ervaring bepalen: de klantreis. Bestaande klanten zijn waardevol: hun ervaring bepaalt voor een belangrijk deel het beeld van je organisatie naar buiten toe. Juist de garantiefase is bepalend voor het algehele gevoel dat de klant overhoudt aan het hele proces. Het is dus belangrijk dat servicemeldingen adequaat worden afgehandeld. Of het nu gaat om servicemeldingen van woningen onder garantie of van huurwoningen, de afhandeling is voor veel aannemers, leveranciers en woningcorporaties een arbeidsintensief proces.

Download de gratis whitepaper over het stroomlijnen van servicemeldingen en servicebezoeken.


Contact

homeDNA
Rhijnspoor 227
2901LB Capelle aan den IJssel
Telefoon: 010-450 63 56
E-mail: info@homedna.nl

Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan hier uw e-mailadres achter.